اخبار

مصوبات جلسات 564،565 و 566 هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام شد

مصوبات جلسات 564،565 و 566 هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام شد
به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب نتایج جلسات 564، 565 و 566 را اعلام و بر روی سایت بارگذاری کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسات 564، 565 و 566 888 عنوان در 111030نسخه به مبلغ 000/900/305/20 (بیست میلیارد و سیصد و پنج میلیون و نهصد هزار) ریال جهت خرید مورد تصویب قرار گرفته است. 

عناوین کتاب‌های مصوب شده در این جلسات هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس اینترنتی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book   بارگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: 51-44545149 ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت فرهنگی وزارتخانه (اتاق 325)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند:

1- رسید انبار 2 برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

2- کپی پروانه نشر معتبر (در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا 2 ماه آینده دارای اعتبار باشد، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر
3- فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر
4- اعلام شماره حساب در یکی از بانک های ملی به نام صاحب پروانه نشر
5- ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمان ها، شرکت ها و موسسات)

ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی پروا)، تلفن: 44519232 و 1474401-0912 مراجعه کنند.

ج) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا 3 ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری – مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.
ه) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل شود:
 
1- دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات 38513049
2- دفتر تنظیم حواله خرید کتاب 38512850
3- دفتر امور مالی 38512994

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید